شهید رئیسی مانند یک سرباز خدمتگزار در همه عرصه‌ها، میدانی حاضر بود

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: شهید رئیسی مرد میدان بود و همچون سربازی خود را خادم مردم می‌دانست و به‌صورت میدانی خدمت می‌کرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در همایش خادمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی که با حضور اعضای دفاتر شهرستان‌ها باهدف هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر مدیریت‌های تخصصی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با این دفاتر و گسترش برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت در سطح شهرستان‌ها و شهرهای تابعه در مرکز تداوم عقیدتی سپاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد اظهار کرد: شهید رئیسی در هر حوزه که نیاز بود برای خدمت به مردم وارد میدان شود حضور پیدا می‌کرد و هیچگاه از خدمت میدانی خسته نمی‌شد.

 وی با اشاره به اینکه باید ایثار و از خودگذشتگی را سرلوحه مسیر خدمت کرد، افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در تلاش است تا روایتگر صادق حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باشد؛ چراکه تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که دفاع مقدس روایت شود که اگر پیش‌کسوتان عرصه‌های عزت و شرف آن را روایت نکنند دشمن آن‌گونه که خود می‌خواهد آن دوران پرافتخار را روایت خواهد کرد.

 یوسفعلی زاده بیان کرد: اکنون ۵۰ یادمان شهدای گمنام در استان در حال احداث یا مراحل تکمیلی است. در ۱۴۲ نقطه استان شهید گمنام دفن شده و دارای یادمان هستند. یادمان‌های شهدای گمنام باید به قطب فرهنگی در استان تبدیل شوند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال برنامه طوفان الاقصی به فهرست برنامه‌های مناسبتی سال اضافه شده و در سال آینده عملیات وعده صادق نیز به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و مقاومت افزوده خواهد شد.

 وی ابراز داشت: امسال کتابی با عنوان یک شیشه مربا با همکاری اداره کل حفظ آثار استان و کتابخانه ملی به چاپ رسیده است. با تألیف کتاب‌های دفاع مقدس که به ابعاد مختلف این حماسه پرداخته می‌شود نسل نو و نسل‌های آینده با دفاع مقدس و اهمیت و دستاوردهای آن آشنا می‌شوند.

خبرنگار/جباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار